اعلامیه سایت : قابل توجه خریداران محترم ...
0713-6322574

خرید از سایت تائوبائو taobao همانند اکثر سایت های دنیا نیازمند  یک رابط و واسط  برای خرید از آن است که گروه خرید بای چاینا با تجربه بالا در خرید از این سایت  همراه و  پیشیبان شما خواهد بود .

آقای  جک ما  در سال 1999 گروه اینترنتی علی بابا را با 17 نفر پایه گذاری کرد .  اون در سال 2003 سایت taobao  را راه اندازی کرد . بعد از مدت کمی سایت تائوبائو که به معنی” جستجو برای گنج ” است به بزرگترین فروشگاه اینترنتی چین تبدیل شد و نقش بسیار مهمی در  ارتقا چین به مقام دوم  بزرگترین اقتصاد دنیا داشت. هم اکنون بیشتر از 50 درصد از خرده فروشی  اینترنتی  چین به این سایت تعلق دارد. جالب است بدانید که سایت تائوبائو 5 برابر  بیشتر از  سایت ebay  خرید و فروش دارد و براحتی سایت ebayرا از خرید وفروش چین  حذف کرد.

 

 

از این رو به تائوبائو لقب هایی همچون  آمازون چین ، پیشگام عصر نوین ارتباطات  یاد میکنند . جالب است بدانید که taobao mall که به اختصار tmall گفته میشود  سایتی  مشابه سایت taobao.com است که  در حقیقت نسخه جدید تائوبائو ست  که به راحتی  و بدون واسطه میتوانید  از تولید کنند گان برتر چین خرید کنید که اکثرا شامل برند های معروف است.

 

در مورد آقای جک ما  بدانید که شرکت خود را در سال 1999 در آپارتمان خود تاسیس کرد و سواد کامپیوتری آن در حد عادی است بطوری که تا سال 1995 از اینترنت استفاده نمیکرد است  با این حال  مغز متفکری در زمینه  اقتصاد است و از نفرات ارشد اقتصادی چین محسوب میشود .

 

 

افرادی که در  خرید از سایت های چینی  تجربه دارند   حتما تا بحال  فستیوال 11.11  یا  11 نوامبر را  شنیده اند.  این روز در چین به روز مجردها با تلفظ چینی “گوان گون جیه” معروف است  و مردم این کشور  آن روز را جشن میگیرند که بر عکس تمام  جشن های چین  سابقه تاریخی ندارد   و 25 سال از عمر این جشن میگذرد

با شکل گرفتن این روز به عنوان یک روز خاص، مراکز تجاری هم از آن به عنوان یک فرصت بازرگانی استفاده کرده و در این روز، با تخفیف کالاهای خود، مشتری هایی بسیار برای خرید کالاهایشان جذب می کنند. به طور مثال،  در سال 2012 فروشگاه اینترنتی “تی مال” (T-Mall) چین همه کالاهای خود را نیم بها به فروش رساند که در نتیجه آن، حجم تجارت روزانه این فروشگاه در همان روز به 10 میلیارد یوان برابر با 1.5 میلیارد دلار رسید. البته، خریدارها تنها جوان های مجرد نبودند!

به همین خاطر این روز در کشور چین بعنوان بزگترین روز خرید انلاین نامگذاری شده است

 

 

دلیل  برای خرید از  سایت تائوبائوtaobao

 

 

 

قیمت مناسب:  هزینه  اجناس به نسبت سایت های مشابه  پایین تر است    چون این سایت برای استفاده مردم چین است   که بالطبع قیمت  کالاهای مصرفی پایین تر از کالاهای صادراتی است !

 

 

 

تنوع بسیار بالا  : در سایت  تائوبائو شما با انبوهی از  محصولات مشابه روبرو هستید که  حق انتخاب را برای شما  زیاد کرده است و وجود  350000  برند داخلی و خارجی  در این سایت شما را  از جستجو در سایت های دیگر بی نیاز می کند

 

 

 

 

ارسال سریع: ما بعنوان واسط خرید  شما ، میتوانیم محصولات شما را با سریعترین حالت ممکن به ایران ارسال کنیم . حتی اگر امروز خرید کنید  10 روز دیگر جنس را میتوانید درب منزل تحویل بگیرید !

 

 

 

 

تجمیع کالاها : taobao  با تعداد بالایی از فروشنده ها در حال عرضه کالاها است . اگر تعدادی محصول را خرید کنید و فروشنده  محصولات متفاوت باشند  هر فروشنده بصورت جداگانه  محصول خود را ارسال میکنید . ما  همه محصولات شما را  در  یک پک و بسته بندی برای شما  به ایران ارسال میکنیم .

 

 

 

بازرسی  محصول: قبل از ارسال محصولات به ایران ما با درخواست خریدار  میتوانیم بسته را باز و  از محتویات آن عکس گرفته و ارسال کنیم تا آن ها را چک کنید . این نوع خدمات تاثیر بسیار بالایی در رضایت شما در خرید از سایت های خارجی دارد .

 

 

 

انبار داری : ما محصولات شما را میتوانیم تا 20  روز بصورت رایگان در انبارمان نگهداری کنیم و هر موقع که نیاز بود به ایران ارسال شود

 

الان بخرید
سفارش و پشتیبانی خرید