اعلامیه سایت : قابل توجه خریداران محترم ...
0713-6322574

قوانین خرید از سایت های خارجی

خریدار  موظف است قبل از خرید خدمات از بای چاینا تمام قوانین  مورد نیاز را مطالعه  نماید

 واریز وجه به معنای  قبول تمام شرایط و قوانین اعلام شده در این صفحه میباشد .

 

  • نحوه اعلام سفارش

کالا و سفارش خود را باید  با جزییات کامل  شامل  تعداد ، رنگ ، سایز و مدل طبق  گزینه و آپشن های درون لینک خرید  برای ما مشخص کنید .

ارسال کردن  لینک کالا بدون تعداد و جزییات خرید  امکان خرید و استعلام قیمت ندارد .

 

 

  • مرحله پرداخت

خریدار کالا /طرف دوم قرارداد  موظف است که  هزینه کالا را  از حساب شخصی  خود واریز نماید / درصورتی که مشخص شود  خریدار کالا با حساب شخص ثالث نسبت به پرداخت  هزینه   اقدام کرده است  در صورت احراز هویت  امکان خرید، تحویل یا استرداد هزینه  میباشد . در غیر اینصورت  موضوع از مسیرهای حقوقی پیگیری خواهد شد .

در صورتی که خریدار  سند پرداخت را در مقابل خرید کالا  ارائه ننماید ، خرید و قرارداد  به خودی خود  فسخ میگردد و  بای چاینا تعهدی در قبال موضوع قرارداد یا خرید  نخواهد داشت .

بخاطر نوسان های شدید ارزی در کشور  قیمت های اعلامی فقط 12 ساعت معتبر هستند .

درصورتی که خریدار  در زمان تعیین شده واریزی سفارش خود را کامل نکند ، بای چاینا مختار به  کنسل کردن یا تغییر قیمت سفارش خواهد بود  .

خریدار موظف است که اطلاعاتی را که  همکاران ما  در اختیارشان قرار میدهند  تا آخرین مرحله خرید و دریافت کالا در نزد خود  نگه دارند  و از  انتشار  آن اجتناب کنند  هرگونه  مشکل احتمالی در این مورد  بعهده خریدار میباشد.

 

 

 

  •  ایرادات و اشکالات احتمالی در  کالاها  

بای چاینا هیچ گونه مسئولتی در قبال  کیفیت و مشکلات احتمالی  اجناس ندارد  چون تنها  بعنوان واسط خرید ،به  خریداران محترم ، خدمات ارایه میدهد و فروشنده و معرف آن کالا نیست  اما  با خدماتی که در اختیار شما قرار میدهد  میتوانید این مشکلات را  به حداقل برسانید

مشتریان عزیز ما میتوانند  بعد از اینکه کالا به انبار ما  در چین  رسید  از خدمات بازرسی کالا /فوتوچک ما با پرداخت هزینه ای اندک استفاده کنند و  کالاهای خود را بصورت تصویری  چک و بررسی کنند .  خدمات بازرسی کالا بعنوان یک آپشن و خدمات اختیاری است و خریدار  میتواند بنا به حساسیت و شرایط  از آن استفاده کند .

بای چاینا امکان تست نرم افزاری و کارکرد دستگاهی را ندارد . فقط از نظر فیزیکی در انبار  ما چک و بررسی میشوند .

بای چاینا در قبال تحویل کالاها به تعداد خریداری شده موظف میباشد و تمام مسئولیت آن را بعهده دارد -درصورت کسری در تعداد کالا ، هزینه کالا به خریدار مسترد میگردد.

درصورتی که کالا بعد از تحویل به خریدار در ایران دچار عیب و ایراد  ظاهری   باشد در صورتیکه در چین از خدمات بازرسی کالا استفاده کرده باشید  کل هزینه  به شما برگشت زده خواهد شد   اما اگر  از خدمات بازرسی کالا / فوتوچک استفاده نکرده باشید   فقط  هزینه کارمزد خرید  از مبلغ کسر و به شما  مسترد میگردد.

 

  • گارانتی

کالاها های وارداتی که خریدارن از سایت های خارجی  تهیه مینمایند  معمولا  امکان استفاده از خدمات گارانتی آن در ایران نیست .

بای چاینا  موظف است که در صورت تمایل خریدار  به استفاده از گارانتی دستگاه ها ، هماهنگی لازم را با فروشنده و ساپلایر مبدا  انجام دهد .

هزینه  رفت و برگشت کالا جهت گارانتی به مبدا خرید  بعهده خریدار میباشد .

 

  • بیمه محصولات

یکی از ویژگی های مهم در ارسال های بین الملل و حتی ارسال های بین شهری در اقصی نقاط دنیا  ، بیمه کردن کالا میباشد

بای چاینا  هیچ گونه بیمه ای ارائه نمیکند وکالای مشتری بایستی توسط شرکت های بیمه گر در مبدا بیمه شوند لذا به منظور جلوگیری از خسارت ناشی از وقوع حادثه (شکستگی /گم شدن/غرق شدن/ آتش گرفتن/ مشکلات گمرکی و توقیفی  ) پیشنهاد میگردد صاحبان بار،کالای خود را در مبدا بیمه نماید.لازم به توضیح هست چنانچه صاحبان کالا،بار خود را در مبدا بیمه نمایند و کالای آنها در حین حمل دچار حادثه شوند، پرداخت خسارت چه از لحاظ پروسه زمانی و اجرایی و چه از لحاظ میزان دریافت خسارت طبق قوانین کشور مبدا (محل شرکت بیمه گر) صورت خواهد گرفت و بای چاینا به عنوان فورواردر مرسوله سعی خواهد نمود تا حد امکان مساعدت های لازم را با صاحب کالا جهت دریافت خسارت به مشتریان اعمال نماید

درصورت نیاز به بیمه  کردن  کالای خود  با ما در این باره پیام بدهید

 

  • زمان تحویل کالا

زمان دریافت کالا  از مبدا چین بسته به نوع  شیوه حمل و نقل  متفاوت می باشد

سرویس های حمل ما به شیوه اکسپرس ، دریایی ، هوایی و  پستی میباشد .

خریدکالا از خارج از کشور و حمل آن به ایران همیشه دارای چالش های مختلفی بوده .

بای چاینا با تجربه کافی در زمینه ارسال کالاها  ، خوشبختانه تا کنون  رضایتمندی بالایی را از مشتریان خود کسب کرده است ، با این حال  تاخیر   امری  غیر قابل انکار  است و ممکن است که در بازه زمانهایی تغییراتی پیش آید  که از کنترل  ما خارج می باشد .

بای چاینا  زمان تحویل کالاها را در شرایط و حالت  معمول اعلام میکند و موارد ذیل  در برهه ای از زمان ممکن است به زمان تحویل اضافه گردد .

لذا  خریدار کالا  در چنین شرایطی میبایست صبوری بیشتر برای دریافت کالای خود نماید و درخواست  کنسل شدن سفارش و عودت هزینه  به هیچ عنوان پذیرفته نخواهد شد

  1. تاخیر های ناشی از شرایط جغرافیایی و آب و هوایی  و منطقه ای ( بطور مثال شیوع کرونا باعث بسته شدن مرز ها به مدت  6 ماه در سال 1399 شد )
  2. تاخیر های گمرک مبدا  و مقصد( این تغییرات بعضا بخاطر حجم بالای بار ، تغییر قوانین و  بازرسی های کالا در مبدا و یا  مقصد باشد )
  3. تاخیر های ناشی از  شرایط سیاسی
  4. تاخیر های ناشی نوسانات شدید ارز

 

  • نحوه محاسبه هزینه حمل:

هزینه حمل کالاها در ارسال  هوایی بین الملل   همگی بر اساس  وزن حجمی میباشد

هزینه حمل کلاها در ارسال  دریایی  به مقصد ایران /تحویل درب منزل  بر اساس  میانگین وزن جرمی و حجمی محاسبه میشوند

بای چاینا در این مدت سعی کرده که تا حد امکان بر اساس  قیمت تمام شده  بچ باری ، حجم کالاها را معیار قرار ندهد و بر اساس وزن جرمی  به خریدار  هزینه ها را اعلام نماید هرچند معیار ما برای محاسبه هزینه حمل  وزن حجمی کالا است

نحوه محاسبه وزن حجمی بسیار راحت هست . شما نیاز به یک ترازو دارید و یک خط کش

بسته خود را روی ترازو وزن کنید : این عدد را بعنوان وزن جرمی یادداشت کنید .

حالا ابعاد بسته خود را  اندازه بگیرید . طول در عرض در ارتفاع  ضرب کنید و بر عدد 6000 تقسیم نمایید .این عدد  وزن حجمی کالای شما است . ( اگر کالای شما با سرویس پستی اکسپرس  ارسال شود  بر عدد 5000 باید تقسیم شود)

حالا این عدد را با  وزن جرمی  مقایسه کنید  . هرکدام عدد بیشتر باشد ملاک  هزینه حمل و نقل شما قرار میگیرد .

هزینه حمل  نیز به صورت  یوانی  خدمت خریدارن محترم اعلام میشود  که با نرخ روز  حرکت بار محاسبه میشود  و خریدار باید هزینه حمل را بعد از اینکه کالا به ایران رسید پرداخت نماید و سپس کالا را دریافت نماید .

 

 

  • شرایط عمومی :
  1. خریدار موظف است  نسبت به قطعی بودن  خرید  خود  اطمینان کافی داشته باشد ، بعد از ثبت سفارش  امکان کنسل کردن به سادگی و بدون هزینه نیست .
  2. انبارداری  ما در چین و  ایران  فقط 70 روز رایگان میباشد . پس از آن در صورتی که خریدار نسبت به ارائه مشخصات  پستی مقصد  اقدام ننماید ، هزینه انبارداری  به ازای هر روز  3 یوان به هر سفارش تعلق میگیرد  و بعد از گذشت 4 ماه  از انبار داری و با اعلام قبلی به خریدار ، نسبت به امحای کالا   اقدام خواهد شد  .
  3. در ارسال های اکسپرس  و پستی   هزینه گمرک قبل از خرید  مشخص نیست  و بعد از ورود به کشور و  ارزیابی توسط گمرک ایران  قابل  اعلام میباشد . بای چاینا در زمینه هزینه گمرک و مالیات  هیچ گونه مسئولیتی را نمیپذیرد و تنها به  ارایه مشاوره در این مورد  در کنار شماست
  4. در سرویس حمل بای چاینا  این اختیار را دارد تا در صورت عدم پرداخت هزینه های حمل و ترخیص از تحویل مرسوله که دارای بدهی میباشد خودداری نماید.
  5. درصورت عدم پرداخت بدهی توسط خریدار ، بای چاینا  مختار است که بعد از 2 ماه از ارائه فاکتور ، نسبت به فروش کالا  با قیمت حراج جهت تامین  هزینه بدهی اقدام نماید و خریدار بعد از این مدت هیچ حقی نسبت به کالا نخواهد داشت .
  6. درصورتی که نیاز به لغو یک سفارش بعد از رسیدن به انبار  ما در چین داشتید ، در صورت موافقت به برگشت کالا توسط فروشنده  شما باید هزینه رفت و برگشت کالا + هزینه جبران خسارت به فروشنده را پرداخت نمایید .
  7. امکان لغو سفارش بعد از ارسال کالا از چین به مقصد وجود ندارد.
  8. زمان معمول و عرف  تحویل کالاها  بستگی به فصل و شرایط  زمانی دارد که در موقع ثبت سفارش به شما اعلام میشود .
  9. بای چاینا با تبعیت از قوانین کشور  عزیزمان  ایران  از  خرید، ارسال و واردات کالاهای ممنوعه  معذور میباشد  و سفارشی را  از خریداران قبول نخواهد کرد.
  10. بای چاینا هیچ گونه دخل و تصرفی در بازار ارز و اسکناس  ندارد و تمام خدمات  آن بصورت اینترنتی و حاصل از  سرمایه گذاری خارجی   انجام میپذیرد
  11. بای چاینا با توجه به  فعالیت،هدف و رفتار خریدار  ،نسبت به محدود سازی و یا قطع  خدمات خود  مختار میباشد .
  12. هر گونه دعاوی حقوقی  مرتبط به  موضوع خرید و حمل انجام شده  توسط بای چاینا  در صلاحیت محاکم قضایی شیراز  می باشد .

سوالات و ابهامات خود را میتوانید از طریق بخش ارتباط با ما یا  پرسش و پاسخ مطرح بفرمائید.

 

الان بخرید
سفارش و پشتیبانی خرید